Minulla on yksi ihka oikea veli - pikkuveli. Emme ole hänen kanssaan juurikaan tekemisissä. ( tämä kuuluu siihen sarjaan- ei miehiä elämässäni) Hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä. En tiedä mitä pahaa olen hänelle tehnyt, mutta minusta on hänen ja kihlattunsa silmissä tullut epämieluisa nro 1. Olisihan se ihan reilua, kun tietäsi edes miksi. Aikani yritin olla yhteydessä, mutta ei sitä jaksa ilman vastapuolen osallistumista jatkaa.

Sitten minulla on 2 "siskoa" isän uudesta suhteesta. Tosin ne eivät ole edes puoiisiskoja. Toinen on minua vanhempi ja toinen nuorempi. Nuoremman kanssa nuorempana reissattiin ja biletettiin jne.. Nyt moikataan jos törmätään. Vanheman kanssa oltiin jonkin aikaa sattumalta työkaveritakin, mutta hän sairastui ja tiemme erosivat.

Äidin uuden suhteen kautta minulla on myössamalla lailla  kaksi "siskoa" Heidän kanssaan olen ollut tosi vähän tekemisissä, mutta molemmat ovat kyläilleet luonani jne..