Minä olen ihan ränsistynyt. En ole käynyt suihkussa, en vaihtanut vaatteita. Olen ihan nuhjuinen ja räjähtänyt. SAIRAS! En jaksa käydä suihkussa, enkä jaksa vaihtaa vaatteita, en jaksa välittää.

Kuopuksen sain hoitoon täksi päiväksi, joten minulla olisi ihan omaa aikaa - ja mitä minä teen!? Teen pari työhommaa etätyönä, kun muuten työt vaan kerääntyy ja hautaudun niihin kun palaan töihin. Olen edelleen puolikuuro, mutta jaksanut vähän olla pystyssä, kun eilen en jaksanut sitäkään.

Esikoinen meni koulusta suoraa kaverille, joten oma aika jatkuu. Mitä ihmettä tämä tällainen on? O-M-A A-I-K-A. Saisipa tällaista silloinkin, kun en ole kipeä, voisi mennä lenkille tai jotain oikeesti hyödyllistä tehdä. Vaikka onhan tämä nytkin ihan kiva, kun ei tarvi ajatella ruokaa ja muuta höösäämistä. 

Miten olis vaikka päiväunet...? - houkuttelee!